Jag är här för att stanna så bara fatta det

Dåliga saker:
- Jag har nog aldrig varit så förkyld som jag är just nu.
- Jag har blödit näsblod halva dagen. och det var det värsta jag någonsin sett, trodde inte man kunde blöda så mycket O.O
- mitt huvud kommer typ explodera eller något.
- Jag vill gå till skolan imorgon jättemycket samtidigt som jag veeetkligen inte vill det och det gör så att jag typ får panik elr nåt.
- Jag mår illa och skulle typ vilja kräkas just nu
- jag har utvecklingssamtal på onsdag -.-
- jag vill ut och springa men om man är sjuk kan det typ hända något med hjärtat när man sportar så det får jag inte göra
- jag hatar engelska (ämnet alltså) så mycket så att ni inte förstår
- jag vill inte börja nian
- vill kolla på Alvin och gänget men har den hos pappa :((((
- min mobil är störd
- en annan grej,

Bra saker:
- Min feber är nästan helt borta
- det är vår och fint väder
- den där "en annan grej" kanske inte är så hemskt som det verkar, det kanske är jag som överdriver. :)
- Jag har varit på sjukt bra humör idag :)
- mina vänner är världens bästa
- Santiago är ful och korkad :)
- Thomas Stenström är underbar *-*
- Lilla Hu och Lilla Ru är bäst :D
- jag har höjt mina betyg på proven typ jättemycket! :D
- några av mina bra kompisar är också sjuka så jag har alltid nån att prata med :)
- jag har mkt pengar kvar från jag fyllde år och ska shoppa sen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0